Site logo

6 правил управління своїм часом

Аби нічого не забути зробити і менше втомлюватися, варто взяти за звичу такі правила

  • Плануйте свій час хоча б на тиждень наперед. Записуйте свої плани в блокнот чи на телефон, обговорюйте їх з близькими. Головне привчіть себе до порядку визначати завдання на найближчі дні й поділяти їх за ступенем важливості. А це головна звичка людини, котра цінує свій час.
  • З дрібними справами давайте раду одразу. Тобто не відкладайте на потім роботу, яка займає менше 10 хвилин. Тоді ваші думки не будуть зайняті безліччю дрібниць і зможуть зосередитися на важливішому.

  • Не дозволяйте красти у вас час. Серіали, довгі балачки з сусідами чи блукання базарними рядами часто забирає значну частину дня, а ми навіть не помічаємо цього.
  • Намагайтеся підтримувати в усьому порядок. У кожної речі у будинку, на робочому столі, в сумочці має бути своє місце. Від усього, що відслужило і більше не знадобиться, необхідно позбавлятися. Так ви звільните місце і для потрібних речей, і для потрібних справ.
  • Не намагайтеся робити одночасно кілька справ. Результати будуть не надто вдалими. А розпочату
    справу обов’язково доводьте до кінця.
  • Чергуйте відпочинок та роботу. Якою б важливою справа не була, дбайте про своє самопочуття, розслабляйтеся і робіть паузи.

Коментарі

  • Коментарів поки що немає.
  • Додати коментар